Рубрика:

Контроль якості або що потрібно знати при покупці косметологічного обладнання.

Зараз дуже складно здивувати покупця різноманітністю або креативною продукцією на ринку. Основним та важливим критерієм при виборі товару стає його якість.

Адже ми віддаємо свої гроші, тому хочемо отримувати кращу техніку серед тієї цінової категорії, в якій здійснюємо покупку. Це бажання є цілком зрозумілим!

Ні для кого не секрет, що в ланцюжку від заводу виробника до кінцевого покупця є багато посередників, та в кожній ланці якість сприймається по-різному.

Для виробництва якість – це чітко визначені бізнес-процеси, що працюють як годинник, даючи на виході мільярди позицій продукції з мінімальною кількістю дефектів. Компанії-перевізники визначають якість, як виконання запиту на перевезення продукції в цілості в обговорені терміни. Дилери, дистриб’ютори та магазини визначають якість, як здатність запропонувати якісний товар за найнижчою ціною на ринку. та нарешті, для покупця якість – це відповідність заявлених характеристик купленого товару (або послуги) його очікуванням.

Але в тому випадку, коли покупець не хоче ділитися своїми «кровними», особливо якщо за покупку необхідно викласти «кругленьку суму», ланцюжок деяким чином видозмінюється. Іноді в ній може бути відсутнім дилер або магазин, в деяких випадках – транспортна компанія. Але одне залишається завжди незмінним – непорушний зв’язок покупця та заводу виробника. Для кращого розуміння, проведемо аналогію з покупкою косметологічного обладнання.

Як же придбати косметологічний апарат безпосередньо у заводу виробника, минаючи низку посередників:

  1. Придбання обладнання безпосередньо у виробника – дуже серйозний та відповідальний процес. Для початку необхідно проаналізувати ринок й зібрати необхідну інформацію: які методики або апарати мають попит, що за бренд (і чи бренд це взагалі), де знаходиться завод, яким чином здійснюється перевезення обладнання та в які терміни, чи є гарантія на апарати та яким чином вирішуються питання з можливими пошкодженнями. (Оскільки загальна тенденція ринку зараз орієнтована, в основному, на китайський ринок). Отже, після детально проведеного аналізу, припустимо, що покупець направив запит на конкретне обладнання для налагодження зв’язків з представником заводу.

  2. Гарний сайт, якісні фотографії косметологічного обладнання, вказівка на сайті карти з місцеперебуванням заводу в Китаї, на жаль, далеко не показник сумлінності та порядності виробника і тим більше тих, хто буде спілкуватися з вами щодо покупки. На жаль, іноді серед таких китайських «підприємців» зустрічаються шахраї. Є чотири варіанти застрахувати себе від лжевиробника:

    1. Дорогий варіант – з’їздити в Китай та відвідати завод особисто;

    2. Менш витратний варіант – провести перевірку заводу за допомогою Консалтингових фірм за окрему плату;

    3. Економ варіант – відвідати тематичну виставку, якщо ця фірма збирається брати в ній участь;

    4. Варіант для сміливих – зробити покупку апарату, лише поспілкувавшись через інтернет, на свій страх та ризик.

  3. У більшості випадків виробник не стане відмовлятися від роботи з кінцевим споживачем. Однак, все частіше та частіше Китайські заводи укладають контракти зі своїми постійними партнерами – дилерами та дистриб’юторами – про встановлення цінової політики для кінцевого споживача. Ціна для таких споживачів з заводу практично не відрізняється від тієї, що вам пропонують посередники, а у випадку з європейськими моделями, навіть може виявитися вище. Уявімо, що ціна на апарат клієнта, все ж, влаштовує, та він укладає угоду.

  4. Будь-який конкурентоспроможний завод, незалежно від того, де він знаходиться, в Україні, Європі або Китаї, як правило, має сертифікати відповідності міжнародним стандартам, зокрема стандарту менеджменту якості. Цей сертифікат видається тим організаціям, чиї бізнес-процеси відповідають вимогам, визначеними міжнародною організацією по сертифікації (ISO). Отримання подібного сертифіката є справою суто добровільною. Тому сьогодні сертифікат ІСО стає наочним свідченням якісної роботи компанії, яка, орієнтуючись на зацікавлення своїх партнерів та покупців, постійно вдосконалює методи виробництва та торгівлі. Але, тим не менш, це, перш за все стандарт МЕНЕДЖМЕНТУ, що не дає гарантії якості. Вона, зазвичай, підтверджується спеціальними сертифікатами відповідності та якості.

Перед покупкою косметологічного обладнання покупець може звернутися до заводу, аби отримати копії таких свідоцтв. Він має бути впевненим у тому, що ця техніка не розвалиться на першій же купині, по якій проїдеться вантажівка при транспортуванні.

Іронія полягає в тому, що всі ці сертифікати та свідоцтва китайські партнери можуть просто придбати, не докладаючи при цьому жодних зусиль. А доказ відповідності міжнародним стандартам на копії, наданої клієнту, виявиться черговою “мильною бульбашкою”. На жаль, навіть фірмам для спеціальних перевірок, про які йшлося в п.2, викрити в цьому завод буде не так легко. Але, принаймні, будемо думати, що покупець – справжній щасливець, та апарат перейшов від стадії «виробництво та упаковування» до стадії «доставка».

  1. Доставку косметологічних апаратів з Китаю до Києва практично за однаковими цінами та умовами вам може запропонувати сьогодні добрий десяток різних фірм. Покупець може вибрати компанію-перевізника, з якою співпрацює завод (в цьому випадку кінцева вартість всіх витрат дещо збільшиться) або пошукати транспортників самостійно. Тут, звичайно, не варто забувати про запобіжні заходи (див. П.2). Перевезення апаратів – досить нервовий процес:

5. 1 протягом всього часу транспортування покупець найчастіше необізнаний про те, де та на якому етапі знаходиться обладнання. Нерідкі випадки затримки вантажів на митному контролі;

5. 2 після прибуття обладнання до України з покупцем зв’язується китаєць, який на ламаній українській мові повідомляє, що необхідно терміново забрати апарат. Затягувати з забором вантажу не рекомендується – за це стягується додаткова плата;

5. 3 у разі, якщо апарат отриманий в жалюгідному стані, довести, що це вина транспортної компанії, практично неможливо. Так само як і довести те, що апарат був зібраний на заводі неякісно.

Цей список можна продовжувати до нескінченності. Безумовно, подібна угода може бути найвдалішою покупкою клієнта, але може бути й навпаки. Одне зрозуміло точно – в наведеному прикладі покупець не застрахований від жодних проблем, а його очікування можуть не виправдатися. В результаті чого він може зробити висновок, що поняття «якість» та «Китай» – два протилежних визначення.

Для нашої компанії слово «якість» – не порожнє слово. Ми часто чуємо фразу «я не довіряю якості китайського обладнання» від своїх клієнтів. Однак, так само як в цьому прикладі, при купівлі обладнання європейського виробника також може статися будь-що.

Для компанії Beauty Systems якість – в дрібницях. Ми завжди намагаємося запропонувати оптимальний варіант для покупця та докладаємо до цього максимум зусиль:

  1. Якість виробництва. Заводи-виробники, з яким співпрацює наша компанія – це перевірені часом партнери, які зарекомендували себе як надійні та успішні фірми.

  2. Ми приділяємо особливу увагу новим популярним методикам в апаратній косметології. Якщо серед асортименту наших старих партнерів немає новинок, ми вирішуємо співпрацювати з новим заводом для задоволення потреб наших клієнтів. Наша аудиторська фірма повноцінно перевіряє сумлінність нового партнера та його сертифікати менеджменту, якості.

  3. Ми намагаємося вдосконалити зручність експлуатації і технічні характеристики обладнання, що постачається, оскільки завжди маємо зв’язок з нашими заводами-партнерами та можемо передавати їм побажання наших клієнтів. Це результат довгострокової та взаємовигідної роботи з нашими колегами.

  4. Ми співпрацюємо з надійною та перевіреною транспортною компанією, співробітники якої максимально оперативно вирішують питання з перевезенням вантажів.

  5. Все обладнання проходить обов’язкову перевірку нашими інженерами з сервісного відділу перед відправкою клієнту. Наші клієнти застраховані від неприємних несподіванок після транспортування вантажу з-за кордону.

  6. Ми намагаємося бути максимально чуйними до потреб клієнта, тому наша компанія готова надати безвідсоткову розстрочку, обговорювати індивідуальні знижки та надавати накопичувальні бонуси, сприявши в кредитуванні.

  7. Наша компанія надає повноцінну маркетингову підтримку для клієнтів, ми надаємо консультації нашим клієнтам стосовно законодавства при використанні нашого обладнання.

  8. Рішення сервісних питань здійснюється в максимально короткі терміни, без вивозу обладнання.

Якість для покупця – це відповідність характеристик купленого товару його очікуванням.

Наша мета – надання цінності поняттю «якість для покупця». Результати аналізу задоволеності споживачів, проведеної службою контролю якості компанії Beauty Systems, дали нам зрозуміти, що ми рухаємося в правильному напрямку. Ми дуже цьому раді та готові прикладати максимум зусиль, аби і надалі відповідати вашим очікуванням.

Автор статьи:

Алексей Григоровский
Генеральный директор компании "Бьюти Системс"

Оформить подписку

Нажимая кнопку "Отправить" Вы даёте согласие на обработку своих персональных даных в соответствии с Федеральным законом №152-Ф3 “О персональных данных” и принимаете условия Пользовательского соглашения

Понравилась статья:

Поделиться статьей: