Рубрика:

Косметологія для новачків

Всім привіт!

Два роки тому я навіть не могла собі уявити, що мій словниковий запас поповниться такими словами як, наприклад, «фототеодоліт», «адипоцити», «дермальні папіли», тощо. Світ косметології багатий на хитромудрі назви, від яких волосся стає дибки, (хоча у мене його і немає – епіляція, друзі, справа така) або мозок в трубочку згортається. Мене зрозуміють ті, хто кілька років тому займався зовсім іншою сферою діяльності – бухгалтери, менеджери, банківські працівники, стюардеси (Так, так, Еліна привіт!), тощо. А потім в одну прекрасну мить вирішили кардинально змінити своє життя на 180 градусів та стати косметологами. До цього списку можна додати деяких дам, яким пощастило стати дружинами багатіїв та випросити що-небудь незвичайне, або ж самостійно зібрати певний капітал для відкриття салону чи косметологічного кабінету та мене – новоспеченого менеджера з продажу косметологічного обладнання. Такі різні долі, а проблема одна – зрозуміти сенс цих незвичайних слів, з якими так рідко стикаєшся у повсякденному житті.

Раніше серед мого оточення не було косметологів. Ні я, ні мої друзі, родичі та знайомі не відвідували їх. Наразі я розумію, що культура естетичної косметології в Україні розвинена поганенько — таких фахівців середньостатистичний українепеніцілінрезістентних та ванкоміцінрезістентних відвідує рідко. До цього моменту я навіть про це і не замислювалася. Та й не було коли — я працювала офісним менеджером, писала папірці, перебирала папірці, складала папірці до папок, викидала папірці у відро для сміття, передавала важливі та неважливі папірці на підпис керівникам – в цілому робота кипіла. На подібні роздуми мене наштовхнула зміна професії, ось тут я і почала помічати деякі дивні речі:

  • косметологів та власників салонів краси дуже багато;
  • власники салонів більше, ніж самі косметологи (хоча останні теж не без гріха) не розуміють сенс розумних слів зі сфери косметології;
  • новини про нестабільність курсу валюти йдуть на другий план, коли через 2 місяці літо, а ти досі жирна.

Так ось виходить, вивчаються всі ці поняття в кращих традиціях екскурсоводів в Третьяковці, консультуєш клієнта, а він і не знає зовсім, про що ти говориш. Або навпаки, на іншому кінці дроту професіонал закидує тебе незрозумілими фразочками, а ти опиняєшся в незручному становищі, розуміючи з усього сказаного одні лиш займенники. Мораль така: професійний сленг розуміти потрібно та корисно, проте застосовувати його бажано в колах «обраних». У всіх інших випадках – чим простіше, тим краще: «Мрія хизуватися в стрінгах по пляжу – реальність. Особливо, якщо у вас є вакуумно-роликовий апарат.»

Автор статьи:

Алексей Григоровский
Генеральный директор компании "Бьюти Системс"

Оформить подписку

Нажимая кнопку "Отправить" Вы даёте согласие на обработку своих персональных даных в соответствии с Федеральным законом №152-Ф3 “О персональных данных” и принимаете условия Пользовательского соглашения

Понравилась статья:

Поделиться статьей: